• Onze waarden

DHSC is Dé voetbalclub uit Ondiep die een lange geschiedenis kent. Verankerd in de volkswijk waar samen leven hand in hand gaan met samen doen. Voor elkaar zorgen, elkaar een beetje in de gaten houden, plezier beleven en samen ergens voor gaan

Vertrouwen

We rekenen op elkaar, want we vertrouwen elkaar. Een afspraak is bij ons een afspraak waar we ons aan houden. Natuurlijk is er altijd ruimte voor overleg. Maar het vertrekpunt is dat we gaan voor de club en gaan voor elkaar. Het beste resultaat haalbaar, waarbij we op elkaar rekenen.

Veiligheid

We zorgen samen voor een veilige omgeving. Een omgeving waar geen ruimte is voor agressie, uitspelen, tegen de ander opzetten. Als er iets is, spreken we dat uit. Alles mag en kan gezegd worden, wel op een manier dat je de ander in zijn waarde laat.

Vriendschap

We staan voor elkaar en gaan voor elkaar. Vanuit ondersteuning en vriendschap. Ook als het moeilijk is, beheersen we ons en durven elkaar ook te spiegelen in ons gedrag. We zijn een rolmodel voor de supporters, een voorbeeld voor onze jeugd. Plezier en inzet gaan hand in hand.

Victorie

De ambitie is groot; we gaan voor de winst. Altijd met volledige inzet gaan we de wedstrijd in en houden de focus vast totdat de scheidsrechter affluit. Daarna vieren we de victorie. Met elkaar, de supporters en de sponsors!